Monday, January 29, 2007

توطئه عليه دانشجويان دانشگاه هاى تهران همچنان ادامه دارد

اخيرا بسيج دانشجويي در يك حركت سازمان يافته و با درج عكس و نوشتن نام افراد بر روي عكسها و پخش كردن فيلم در صدد لو دادن و پرونده سازى براي دانشجوياني هستند كه در مراسمهاي ١٦ آذر و سخنراني احمدى نژاد دست به اعتراض زده بودند.
سايت البرز نيوز اخيرا به بازچاپ همين مسائل پرداخته است و براى اطلاع بازديد كنندگان سايت آزادى بيان خبر درج شده در اين سايت را اينجا منعكس مي كنيم.

براى ديدن اين مطلب درج شده در البرز نيوز لينك زير را كليك كنيد:

http://www.alborznews.net/shownews.asp?u=9331

5 comments:

Anonymous said...

اقدام لمپن ها برا ی انتشار عکس ها ی جنبش دانشجویی تهران نشانگر زبونی و ناتوانی موج جدید انقلاب ایران است.
جمعی از جوانان سوسیالیست تبریز

Anonymous said...

اصلاح می شود:


اقدام لمپن ها برا ی انتشار عکس ها ی جنبش دانشجویی تهران نشانگر زبونی و ناتوانی در مقابله با موج جدید انقلاب ایران است.
جمعی از جوانان سوسیالیست تبری

Anonymous said...

دعوت به اطاق هم اندیشی
احتراماً به استحضار می رساند که اطاق هم اندیشی جهت بررسی پیشنهاد تشکیل نهضت حق طلبی نسل جدید دایر شده است، منتظر حضور سبز و نظرات سازنده شما هستیم.
با سپاس فراوان
http://goftegoo1.blogfa.com
http://ghaemi2.blogfa.com

Anonymous said...

با سلام سايت خوب شما در اينجاها لينک شد
http://www.iran-tribune.com/web/tribune/
http://iran-tribune.com/web/elanat/
موفق باشيد
ايران تريبون

Anonymous said...

پایه های مراسم سوگواری در کجاست؟
نقدی بر "سوگواری و جامعه طبقاتی" از امین قضایی در وبلاگ آزادی برابری (http://www.16azar1385.blogspot.com/)

رفیق عزیز، امین قضایی

با این تعاریف هیچ گاه نمی توانید به نقد درستی از مناسک مذهبی که در اسلام از نوع سیاسی آن که عموما شکل عزاداری دارند برسید.

بررسی مناسک مذهبی از منظر روانکاوی شخصی و یا جمعی موقعی می تواند راهگشا باشد که این مناسک فرهنگ غالب جامعه باشد و خود جامعه راسا به آن بپردازد وآن را قبول و درونی کرده باش، ونه جزئ اوامر حاکمیت باشد. در ایران به جرات می توان گفت اگر میدیا و هزینه های حکومتی را از پشت این مناسک مذهبی بردارید و آلترناتیو های تفریحی برای مردم ایجاد کنید این گونه مراسم ریشه کن خواهند شد، بدون اینکه نیازی به آگاه سازی یا ابزاری از این دست داشته باشید. و این نکته ایست که در نقد شما غایب است و همین باعث شده شما نقش حاکمیت را در این میان نادیده بگیرید. و تمام مسئله را به عقده حقارت و "خویش دیگر پنداری" تقلیل داده اید. ----> ادامه مطلب را در وب لاگ من بخوانید