Saturday, January 20, 2007

حکم یک ترم محرومیت از تحصیل مرتضی اصلاحچی

دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علامه طباطبايي براساس حكم بدوي كميته‌ي انضباطي اين دانشگاه به يك ترم محروميت از تحصيل بدون احتساب در سنوات محكوم شد.
مرتضي اصلاح‌چي دراين‌باره به خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: «در جلسه‌ي كميته‌ي انضباطي اتهامات من ورود غيرقانوني به دانشگاه، سخنراني غيرقانوني و تشويق دانشجويان به تعطيلي دانشگاه‌ها عنوان شده بود كه مربوط به فوت يك دانشجوي دانشگاه مديريت بود. البته من هر سه اين اتهامات را رد كردم.»
وي ابراز عقيده كرد:« ورود غيرقانوني به دانشگاه، اتهام به جايي نيست چراكه من خود دانشجوي دانشگاه علامه هستم، همچنين سالن آمفي تئاتر دانشكده مديريت در آن روز در اختيار دانشجويان قرار گرفته بود و نمايندگان تشكل‌هاي دانشجويي آنجا صحبت كردند. همچنين پيش از ورود من به دانشگاه دانشجويان كلاس‌هاي درس خود را تعطيل كرده بودند و تصميم گرفته بودند كلاس‌هاي درس روز بعد را هم تشكيل ندهند.»
مرتضي اصلاح‌چي پيش از اين از سمت خود استعفا‌ داده بود كه اين استعفا هنوز از سوي شوراي عمومي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علامه طباطبايي پذيرفته نشده است.

No comments: